話咁快又過左一年啦...
講句Happy New Year先啦...
跟住就講返上年自己搞過咩啦..
基本上都係離唔開食.訓.玩.既姐...
總之一句講晒..可以話成年都係無無聊聊咁過..
唉..咁又晒左一年既青春啦=o="
真係無奈..為有希望自己今年醒醒目目做人啦= ="
廢是又比人鬧啦...
仲有既就係希望今年既學界賽會有好成績啦..
希望自己唔會再成日發夢= ='
唔好有波黎都唔識接啦...