Image Hosting by PicsPlace.toImage Hosting by PicsPlace.toImage Hosting by PicsPlace.to Image Hosting by PicsPlace.to


lingling日記

告示板

歡迎光臨 ★ 叫多D人黎啦=3=

本站網址:


http://blog.qooza.hk/ling0122

歡迎光臨 ★★傻鈴日記★★
 
Image Hosting by PicsPlace.toImage Hosting by PicsPlace.to Image Hosting by PicsPlace.to Image Hosting by PicsPlace.to Image Hosting by PicsPlace.to Image Hosting by PicsPlace.to
ling0122
暱稱: LinG玲
性別: 女
國家: 香港
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2006-09-27
2006-09-26
2006-09-22
2006-09-20
2006-09-19
文章分類
全部 (169)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
〝八 度 網 上 論 壇╮...
〝牙 姍 是 也 日 記 ...
〝我 的 xanga ╮
〝肥 翹 日 記 是 也╮...
〝家 姐 日 記 是 也 ...
〝馬 靖 筠 是 也 ╮
〝笨 焜 日 記 是 也 ...
〝鄧O xanga ╮
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 169
留言總數: 88
今日人氣: 42
累積人氣: 3966
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 2 日  星期一   晴天


分類: 未分類

呢兩日都比老媽住左出葵芳...

唉...無奈....呢兩日...諗住同一樣野= ="

到底...咩既愛情先岩我...我一直諗左好耐..終於都有結果啦...

姐係點講好呢...或者咁講啦...

鍾意..唔一定一要講出口..係心入面已經好足夠..

如果成日講..我鍾意你呀..呢D咁..比到我一種感覺..

就係覺得佢一定係玩玩下咁..

有人亦問過我..你有冇拍過拖牙..

我戈陣當然答冇啦..就答左..多數都玩玩下咁..冇一次認真

依個問題我都諗左好耐...有答案啦= ="

拍過一次咁多啦..雖然話就係網上面...

(下!?)<--好多人比我既反應一定會係咁= ="

拍左有幾耐呢?我都唔知..

兩個月?好似差唔多啦..點解我會覺得戈次算係呢..

其一.可以話係我覺得自己係有認真過..

因為分左之後真係好後悔..

佢..做到我想要既野..佢..鍾意..唔會講出口..

仲有咩呢..同佢拍緊戈陣..真係好開心...

雖然就真係見既時間真係好少..因為佢多數都係11點12點先on..

但係..唔知點解..我唔覺安全感少左..反而仲會更加珍惜同佢一齊既時間= ="

同佢拍戈陣真係冇咩人知..可能係佢冇咩同人講..

因為咁..我覺得佢都係認真LO(係我覺姐)

好多人一定會覺得我傻...

因為..網上面邊度會有真情嫁...傻傻地既..

可能佢地既諗法就係咁..

所以係D FD面前..扮到好似我對佢係玩玩下咁..

同佢分左之後..聽佢個FD講..佢去飲酒..Orz...

我真係..唔知點..唉...

依家..真係仲有D後悔..真係想同佢講..

我仲好鍾意你..但係..可能比佢既感覺係..

我玩佢..仲有一樣野..如果同佢再一齊..我唔擔保我唔會變心..

如果我又變心..再同佢講一次話分..我真係覺得自己好衰>.<

唉.....好煩..好耐都冇見過佢on啦..

就算佢on左..佢都冇搵過我..

分左之後佢成日都會有關心我..依家佢on左都冇搵我..

唉..真係好唔知點咁..唉..唉..唉




訪客留言 (返回 ling0122 的日誌)


鄧O 於 2006-01-03 06:48 PM 發表:
估唔到你!!!
哈...
嘻...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔洗哈完又係度奸笑啦...
有野就講啦..
Posted at 2006-01-03 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]