打日記打日記啦..
今日返學好悶牙..又係做戈D野..
一返到去..抄功課..(指定動作黎嫁啦)
*************************************
今日心情唔多靚..
因為上普通話堂戈陣比隻扑雞捉到我上堂戈陣上網= ="
之後比佢話左一句..勁唔likey佢...爆僧佢..
真係想搵人打爆佢柒頭..打到佢老媽唔認得佢..
*************************************
放左學之後..去左canteen做pe份剪報..
做完就去拉記搵狄狄..之後去到拉記..
搵唔到狄狄..諗住去二樓睇佢係唔係度啦..
之後搵唔到..當想走既時候..就撞到啦..
之後就去左canteen傾野..
我地就行埋一邊傾..掉低sansan同鄭bo
之後鄭bo就話唔知去邊啦..咁就少咁個人啦.
之後我地成班八婆圍埋一齊傾"狄露大行動"啦..
傾到差唔多5點幾..返屋企..
**************************************
返到屋企..又再傾過,..但係傾唔到野..
於是就話聽日返學校再傾啦..
|