好耐都冇打日記啦...
原因咪就係懶囉..
日日返到屋企就開電腦...
開完///就出去睇電視...
成日睇睇下就訓著左..
多數訓到9點10點左右..
有時起左身諗住打啦,,,點知個衰妹關左機..
咁我又廢是開返啦..咁又冇打啦..
呢幾日都係咁...可能個人真係好攰啦..
平時睇電視都唔會訓著既..
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
今日上趣味實驗玩摺飛機...
但係我一隻都摺唔到= ="
之後係戈個ROOM度放飛機..
D紙飛機周圍飛..勁多飛機飛中我個頭..
中左勁多次頭獎//聽日應該去買六合彩..
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
狄狄今日早退..冇左佢係度..
笑聲都好似少左咁...
|