聽日...又要打學界啦..
又要早起,,,真煩..
好啦..講返今日..今日趣味實驗玩定雞蛋..
由5樓定落1樓..我地好似攞唔知第8定唔知第七..
上完之後..就去行鬼屋..
我地買左香,,之後問人借電筒..借火機..
就出發啦..去到之後..
發覺戈間所謂既鬼屋唔係我想像中咁..
不過算啦..第一次,..唔好咁激..
下次再去d好玩d嫁啦..
好啦..希望聽日仲有心機打日記啦XD