聽日又要練波lu..,,,
又要勁早起身牙.,.不過算啦..
一日半日姐..是但啦..
今日冇咩特別啦..都係同鄧o傾佢戈個完美主意者啦..
依家發覺放假真係好悶嫁..
但係唔放假又要早起..都唔知點好...
唉...............................................