今日11點幾去新街市個體育館練波..
今日練得幾開心牙..
但係梁可兒就比譚靜文踢中左塊面..
之後我就跌損左兩個失頭...
真係陰公...跟住腳指尾生左粒蒼..
依家真係成身都有蒼- -"
星期日就打比賽啦...
大家要加油牙>v<////
今個學期平均分要高過70分...
如果唔係我既下半生就................
最衰上學期張成績表唔係屋企...係學校..
如果唔係可以睇下上學期平均分有幾高- -"
好啦..今年要考好D...
但係...好似冇可能..因為都冇咩心機去溫書XD