今日十點左右起左身..
之後就同牙媽出左鋪頭..
出到去..食左個早餐...
跟住呢...就努力趕功...做功課嗎XD
做到兩點左右...做淨幾本..唉..是叉但..
聽日返學校抄>V<"
今日好早就關鋪啦...大概係四點左右吧..
之後就去左商場既二樓..買左幾條牛仔褲..
買多左對鞋..呵呵..收穫不錯啦..
聽日...返學的大日子..日日又要6點幾起身- -"
之後上堂發夢..發夢...發夢..呵呵..
好啦...聽日起...加油...