今日第一日返學..有D唔想起身- -"
但係..無奈..唔可以唔返學...
返學戈陣冇帶遮..淋到成身濕晒..
今日數學堂派統測卷..D成績OK啦..
34.5/40,,,,,
放左學之後練波..今日練左好多野..
但係都好攰= ="唔知聽日 洗唔洗練呢..呵呵
星期日排球比賽..加油牙>_<"