今日有大新聞牙..
柒BO同張紹亨講我愛你牙..
嘩,,SO SWEET..
唉..真係佩服佢咁有勇氣- -"
不過..或者人地想成個校知自己係亨嫂掛..
放左學之後練波,,,練唔到野既..
可能因為冇網掛..
淨係練到開波同埋D下手囉..
聽日去富亨戈個場打..
希望練多D野啦..
練下青蛙練囉啦..呵呵
排球比賽..加油>V<"