| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 4 月 26 日 星期三  |
| 好僧I.H.牙>"< |
分類: 未分類 |
今日放學之後去富亨個場打排球..
比D蚊咬到隻腳呢道一達...戈道一達/...
好鬼痕牙>"<超僧夏天..成日落雨
又熱到死喎..行幾步就出汗..搞到個身成枕徐..
打到7點左右啦...返屋企又要開工啦- -"
做戈個死人I.H.PROJECT..
分工啦..之後搵野啦..搵完之後汁啦..
美化下佢啦- -"之後努力左3個鍾左右..
完成左呢份..失敗作-口-"
唉..算啦..有野交就算啦,,
聽日D功課仲未做晒- -"
唔理啦..唔做啦.,,,聽日返學校抄啦,,,呵呵
|
|
|
鄧O 於 2006-04-29 03:06 PM 發表:
LingLing><
今次I.H真係多得你咋~得我我都唔知點死好呀!
所以,,要向你致敬!!XP
錫你唷...
我不嬲都有上你日記睇嫁~
不過係你打D野令我好難作出到回應,,我先冇留言咋...
希望你明白...Heheee
|
網主回覆
你鍾意留就留- -"
我唔會強逼你既... Posted at 2006-05-01 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|