今日係學校的唔知咩咩美術節..本來要兩點幾返去..
但係點知我早左半個鐘返去..返到去,,,又唔入得HALL..
搞到鬼咁悶..唔知做咩好...等牙等..等牙等..
終於等到啦....之後又話要返班房點名先喎..好啦...點...點牙點...點完啦...
MISS LO就話一陣HALL度會有好多唔係我地學校既人..
叫我地管理好自己喎(唔知個英文係唔係咁解Orz)..
入到去..見到好多人D畫..好靚牙...>V<"狄狄就成日都話:我都畫得靚過佢啦..超無奈的說ORZ
睇到差唔多..MISS鄺話:如果1A同1B睇完戈D可以走嫁啦..
之後鄧O同SANSAN又話要睇多陣先喎..
最後...睇丁最後一幅畫...幅畫超靚,,,係自己畫+相既..畫既好似係相..相好似係畫..
超靚牙..但係唔知比唔比影相..我最後都冇影..幅畫真係好聽嫁>V<"
睇完幅畫../咱們就陪鄧O去買3..行左勁耐都簡唔岩...
最後行到去2%..睇岩左兩件...買左之後..我同狄狄就話要返屋企啦..因為太攰了..
咁鄧O就自己一個去行啦..我就閃左返屋企打電腦啦..
^^^^^^^^^^^^^^^日記完^^^^^^^^^^^^^^^
岩先佢話我知新公會的名字..仲話殺手得返廿二條友仔..
咁我就同佢講話有種背叛了殺手的感覺..之後就係咁同佢拗
(其實我都冇諗過咁叫做拗..但係佢後就話..算吧..)
最後佢講左句:每次講野都係咁..好煩.. 唉..究竟係咪..我既問題..
^^^^^^^^^^^^^^^後記(1)完^^^^^^^^^^^^^^^
今日同笨焜傾計..傾傾下..傾到蚊..之後佢講左好多野...
到依家我發覺...原來...並唔係得女仔會亂諗...男仔都會的...
^^^^^^^^^^^^^^^後記(2)完^^^^^^^^^^^^^^^
|