今日放假..唔洗返學..又訓到勁晏先起身XD///
之後又ON MSN...上下壇...打下機咁啦..今日做既野./..就係呢一句可以交帶晒啦XD...
聽日諗住返學校打波..跟住老母就彈左句過黎:你去埋聽日好啦下..你以後都唔好再出去啦..
問佢點解..佢就話:就係因為你出左去打波..學晒D粗口返黎..
心諗:打波都會學到粗口..嘩..這個是啥理論牙..
加上我又唔係中一先黎學講粗口//我4年級都識啦..
戈陣又係你(MY MUM)話我去我表姨屋企學晒返黎,...依家又話我打波學返黎..
乜都你講晒啦..痴痴地既..
***************日記完***************
都是我不懂得溝通的問題T^T""
|