今日十點就起左身LU...點來冇咁早嫁..但係後尾比個電話嘈醒左- -"
原來係牙畢姨姨打黎喎...佢問我何真好唔好...BAN2幾...頭?中?尾?..我話..我都唔知牙..
之後佢話...喔...咁冇野啦..我有個朋友個仔入左你戈間之嗎..跟住我問佢...姐係邊間 --"
佢話..何真囉..我話下...我讀恩主教嫁喎""佢話:喔...咁好啦..冇野啦88...
本身諗住繼續訓嫁我 --"點知訓極都訓唔著..就起身開機啦..(起身時間:10點左右...這樣都算是晏嗎- -")
跟住落黎有咩活動唔需要我多講啦 --"咪就係成日打機打機打機囉 --"
打到8點鐘..就睇高朋,,,之後睇牙睇,,,(依家出面做緊法證- -")
到到依家就打緊日記啦- -"死得啦...未放假既生活已經咁無聊...咁放假戈陣...咪悶死左十世-口-"
唔講啦..去睇電視LU...明天再打吧Orz
***************日記完***************
聽日就係結業禮啦...好似話要比封唔知乜野miss lo嗎- -"到依家..我都仲未作- -"
仲有..我都未搵到信封....我應該用咩黎裝呢- -"
老母之前績左回條話聽日去..,願主保佑佢唔記得左有呢件事-v-"
***************後記完***************
|