今日好早起左身啦...因為8點半要返學校注冊同埋交訂金..
放左學就去大家樂食早餐..食完..係新達行左陣...
就返左屋企啦..返到屋企..又係做戈D野.."""超無聊的說是也..
下晝戈陣..見無聊...DL左COCOCAN黎玩- -"點知...連佢做緊乜我都未知..
呢隻GAME...係我玩過戈幾大隻ONLINE GAME之中唯一一隻..我第一日玩..
就覺得呢隻GAME悶既ONLINE GAME...之後就去左玩GC...
成功將戈隻箭轉左職...開心是也...但係發覺..原來都唔係想像中咁好用""
今日真係正式放假啦..原來...日子真係唔好過...日日都是悶悶悶...呢幾隻字係我個腦度漂"
***************日記完***************
詩妹話我成日係日記唔提你...好..依家我就提比你睇-V-"
汗"本來想打勁多個詩整個詩字出黎- -"點知..整到出到睇一次- -
完全唔知係咩黎既- -"
|