今日下晝再次出去賣書3是也...不過今日收獲唔係咁好T^T..
淨係賣得一本MATHS 1B $35...賣完一輪書就去行下...
行行下行到去戈個咩夢想王國(好似以前係冒險樂園定唔知咩)..見到有人係度玩戈個咩射籃球..
仲要係咱們學校的師兄""咪閃埋去睇下囉..睇左一陣...就走人...去左KFC食左個葡TART..
食完..就去扭蛋城度睇下有冇他媽媽D公仔扭啦...點知係冇嫁T^T..
咁就返左屋企啦...返到屋企..又唔洗多講啦...又係打機打機同埋打機XD..
***************日記完***************
今日朝早冇啦啦比牙婆話我係人渣,,,小佢牙..
咁條事就係咁既..今日朝早...老母打電話黎...牙婆就聽左..
之後又話要抄低D野...就叫左我過去抄啦...佢自己UP唔清楚要抄D咩....
成日510...牙唔係唔係...501..又唔係唔係./.跟住抄完...老母叫佢讀一次啦..
佢就讀讀讀...讀到D數字度就話我唔知抄D咩野..跟住我話///比我讀啦..煩..
佢比左我之後...我牙姨就話抄錯左..叫我抄過..我牙婆冇啦啦搶差左個電話..
話咩...我冇帶眼鏡咪睇唔清楚啦...又講多句...人渣..
岩先佢叫我個妹打電話比老母..之後我老妹唔記得左打..佢又叫我老妹行撚開..
佢呢排都唔知做乜...好明顯啦..更年期......(今日的後記好長是也XD)
***************後記完***************
|