今日因為朝早冇約到人..所以就可以訓晏D...大概到左10點左右先起身..
起左身...就同姨媽姑姐出鋪頭啦..出到去..又去行街啦..
行牙行...行到去運動家..就見到CONVERSE D鞋..就閃入去睇啦..
但係就就睇極都睇唔岩..就閃左起另一邊...睇第二D款..
就見到有隻鞋有高飛公仔既鞋...牙媽問我鐘唔意鐘..我話..都OK既..
之後老母又問我表姐..我表姐又話鐘意喎..戈陣我又心諗:同褲同鞋...真係做TWINS咩.."
之後就拎左對黎試..岩著...都OK靚既...就買左兩對啦(一對FOR我..另一對FOR我表姐)
行完就去左吉野家..食左個牛肉飯..食完就返鋪頭..到左7點半...就收鋪,,,
去同另一個叔公食自助餐...食牙食..食牙食...食到11點左右..就去左叔公屋企..(叔公屋企係天水圍是也)
去到佢屋企..坐左陣...傾左陣...就閃啦..返屋企是也-V-"今日行程就係咁多""
***************日記完***************
|