打左岩先戈兩日...終於到打返今日啦""..今日冇野做...唔洗同D姨媽姑姐去呢度..戈度...
所以唔洗咁早起,,唔記得左幾多點起身LU...起身...刷完牙洗埋面就睇電視啦..
睇完就開腦...打機打機同埋打機囉- -"之後到左6點左右..唔知咩事..個肚同個頭勁痛喎..
咁咪諗住訓下好D囉...訓到7點半左右起身..個肚就唔痛啦...但係個頭仲勁痛..
終是就食左粒必利痛..咁就冇咁痛啦...汗"唔講啦..比人嘈..有咩後補啦XD..
***************日記完***************