今日再一次冇野做..佢地成班友一早就出左去飲茶..
淨返我同老妹係屋企..都係好似之前戈幾日咁無聊- -"
又係打機打機同埋打機.....打到唔知幾點..前幾日開始DL既戈個探偵學院..
終於DL完啦...超感動...即刻開黎睇...睇牙睇...發覺都唔錯..
之後岩先睇到有一集..係戀殺令...之後佢某一度既情節..彈左張勁恐怖既圖出黎..嚇死我..
搞到我即刻熄左佢..依家個心仲跳得好犀利///汗"嗚嗚...
好啦...日記又再一日係咁少啦...再見是也...88-V-"
***************日記完***************