走晒LU...全部走晒LU...屋企清靜晒-V-"
幾日冇打日記LU...因為覺得冇咩野好打= =+廢是打啦唉..
今日都好似平時咁啦..成日打機打機...同埋打機啦XD...
朝早9點幾就起左身啦..一起身..就知到訓唔到- -"咁就開始搵書單啦..
搵搵搵...都係搵唔到...之後就放棄..等晏D再搵埋其他地方啦..閃左去訓左個張床度..
訓左陣..無啦啦起左身...咁岩做多啦B夢時光機..就彈左起身睇...睇完= =+
開機啦當然...之後就係咁打機啦..岩先打機...合左個頂傷水劍6...之後又比人鬧我係八婆= =+
打機的同時...亦去搵埋其他地方...最後...都係冇既T^T..死得啦..點算-3-...
之後搵左鄧O....個心定返D..因為知道書商有正本...佢唔會唔比我拎書的= =+
傾傾下..又講到詩...佢話我知...詩嬲左我喎又- -"唉~.~...唔知佢又嬲咩啦..
是但啦..今日日記係咁上下嫁啦-V-"....講完LU...希望聽日有D野打下啦XD...88
***************日記完是也***************
|