今日係我第一次打日誌...
本身細呀哥黎,但佢話唔得閒..><
嘿嘿..今晚d送十分好味^3^yesh!!
食完飯就好快咁跑入room到睇書..
但係係e個時候,,我表姐黎左叫我落街..唉~
【大懶蟲】呀哥佢唔去要我去>0<衰格
之後去到..果個人都唔係做野既!!講左好多次..佢都聽唔到~
表姐冇佢咁長氣..話:算..唔同佢講= =
番到屋企...呀媽話要出去..
但係我都知一定係去打麻將= =
訓覺果陣..一邊睇野,,一邊訓覺^^