__x 黑蝴蝶"]


個人資料
ling0312
暱稱: __x 小雙魚 "]
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
_x 回來了 "]
__x 回來 "]
__x 要 放 下 "]
__x 社mu "]
__x 想你 "]
日誌分類
全部 (97)
__x BrOiNg x__ (2)
__x cRy x__ (13)
__x DaY x__ (42)
__x FrIeNdS x__ (3)
__x HaPpY x__ (4)
__x LoVe x__ (1)
__x SaD x__ (5)
__x ScHoOl x__ (19)
__x SoNg x__ (5)
__x tAsT x__ (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
我的好友
我的連結
__x 永遠懷念2006年度...
__x 可立中學 x__
__x 失敗論壇 x__
__x 基華小學 x__
__x 眷戀論壇 x__
__x 愛戀論壇 x__
日誌統計
文章總數: 97
留言總數: 104
今日人氣: 11
累積人氣: 2564
搜 索
RSS Feed

2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


::: SoR x tAsT x StUdY ::: 分類: __x tAsT x__

__x  SoR  x__

禁多冇打BlOg"

因為近排吾得閒]]

要考試 [UT]

星期一要考SIC & CHI"

上個星期四 [ 27號]

考左中史同GE'

星期五即琴日 [28號]

考IH"

有一部分冇做...

冇左16分'''

系最小']

::: 今日 :::

冇咩好講

因為都系溫書同玩'''''''

好悶牙!!!

到左2點幾

我同我表姐

落左去西貢食野::

3點幾番左嚟

吾會有咩可以做

所以我而嫁打BlOg"""""

吾知你地有冇鍾意GE人呢?!

有冇拍拖牙?!

拍拖GE感覺系點嫁???

52052052052052052052052052052052052052052052052052052052052520520520520520520520

一個眼神交匯"

心...

在加速度:::

然後"

寸目光轉到別處...

為何'

我的心... ...

520520520520520520520520520520520520520520520520520520520520520520520520520520






訪客留言 (返回 ling0312 的日誌)


k44606024 於 2008-06-07 02:53 PM 發表:
加油呢~我唯一的妹妹=]
戀愛這些東西可放在一旁!
學業要緊! (雖然現我還懶惰,不溫習- -)
祝你 成功.. 幸運
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ...
我唯一的姐姐"
嗚嗚嗚嗚.....[好感動]
THZ...
我要去日本牙!!
好HAPPY
Posted at 2008-07-21 04:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CiCareTTes 於 2008-06-03 12:34 PM 發表:
Ⅵ c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ....
第我睇下你個BLOG先!!
Posted at 2008-07-21 04:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingb89 於 2008-05-26 09:01 PM 發表:
得閒去我個blog留cm喔^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好"
一定`]
謝謝你...
一直留CM畀我"
THZ:::
Posted at 2008-07-21 04:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingb89 於 2008-05-26 09:00 PM 發表:
路過c0mment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ::::
THZ::::
Posted at 2008-07-21 04:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingb89 於 2008-05-26 09:00 PM 發表:
路過c0mment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ!!!
Posted at 2008-07-21 04:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingb89 於 2008-05-26 09:00 PM 發表:
路過c0mment;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ!?
Posted at 2008-07-21 04:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KaRmaNyU 於 2008-04-09 08:34 PM 發表:
路過路過的''''
俾個大大又靚靚既cm仔你''']]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ囉!!

Posted at 2008-07-21 04:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k44606024 於 2008-04-03 11:26 PM 發表:
呀妹-3-`近排我冇乜尼,真係sor啦!`
你都係中2緊"果個"人呀?
我就有中2既人啦,尼層你都知道吧?
拍拖呢?我未試過` 我未必講你知-v-`
比人追既心情就試過`XDDDD`
唉` 我e家談遠戀呀!你就好啦可以日日見到"佢"
(嘆氣+低頭) 加油哇!做姐姐既我,我會十卜你!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

NO NA.....
已冇LIKE 的人 了!!!
THZ..........
Posted at 2008-07-21 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k44606024 於 2008-04-03 11:25 PM 發表:
呀妹-3-`近排我冇乜尼,真係sor啦!`
你都係中2緊"果個"人呀?
我就有中2既人啦,尼層你都知道吧?
拍拖呢?我未試過` 我未必講你知-v-`
比人追既心情就試過`XDDDD`
唉` 我e家談遠戀呀!你就好啦可以日日見到"佢"
(嘆氣+低頭) 加油哇!做姐姐既我,我會十卜你!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都已經吾鍾意佢啦...
 
其實我都吾系幾清楚自己鍾意邊個"
 
可以講冇人']]
 
我自己都好亂:::
Posted at 2008-04-08 08:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



helen0703 於 2008-03-30 01:46 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ""""
Posted at 2008-07-21 04:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]