落雨  |
分類: 未分類 |
- 若您愛我,請不要離我太遠
- 今日勁黑仔lor
- 落街吾記得左拎遮
- 落到樓下發覺勁大雨
- 又吾想反屋企拎
- 搞到變左成身濕哂
- 5點幾係大埔反番屋企
- 勁攰,吾想再去d甘黑人憎既地方
- 同孫洛文差吾多sd左成日SMS
- 好開心呀^^
|
|
|
肥琪子 於 2009-05-24 10:04 AM 發表:
mc:>v
|
|
|
★傻豬黎既;我刀冇嬲過你-v-`! 我要你電話牙;我刀比你拉;6939-7629
|
網主回覆
- 好有信用bo@@
- 有呀依家勁頭痛 Posted at 2009-05-23 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ August 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|