ling051127
暱稱: 我怕我念舊
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2009-07-29
2009-07-22
nice
2009-07-11
2009-07-04
訪客留言
Medrol Over ... (Chassype)
Discount Leg... (Chassype)
Propecia Esp... (Chassype)
Veterinary D... (Chassype)
Cialis Belgi... (Chassype)
日誌統計
文章總數: 574
留言總數: 716
今日人氣: 0
累積人氣: 12225
2008 年 11 月 3 日  星期一   晴天


累.. 分類: 未分類

時間轉眼過去 十一月已來到大家的門前

距離會考的第一科只剩下169天

雖然心情還未感到憂慮

但總要做些事吧

past paper已印好了

今個星期六開始博殺喔

最近上堂悶悶的

因為天天都是那些科目、那些老師

幸好時間也過得很快

剛剛才上學 一下子又到補課時間

然後回家去 再把功課通通做好

最後就睡覺了睡覺了

星期一轉眼又到星期五

時間好像快了一倍有多

前幾天看了HSM3

跳得很有幹勁 歌亦十分好聽

其實這齣戲內容環繞高中生活外

更配上演員精湛的舞技

以及動聽悅耳的音樂

得以受到眾大的歡迎

連我的弟弟也為這齣戲的音樂著迷

天天都聽到他播著一首首的歌曲

當然我也是十分喜歡的

今天回家後真係很爽

因為一早已把要明天要交的功課通通做好

只是差明天的測驗未溫習

可惜一溫習時 整個人就皺皺的睡著了

掉進睡魔的袋中

幸好一個電話 將我從睡魔中喚醒

不然又浪費一個溫習的時間

累了累了 good night!






訪客留言 (返回 ling051127 的日誌)


vicky0826 於 2008-11-10 11:39 PM 發表:
我就好羨慕果d
成日唔洗溫書既人...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁係佢地個腦特別發達
異類黎架
異類黎架
異類黎架
異類黎架
異類黎架
Posted at 2008-11-19 12:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vicky0826 於 2008-11-06 12:11 AM 發表:
一個中5既會考生咁好正常呀,,
不過我覺得自己一d都唔似囉..==''
會考對我黎講好似冇咩咁呀...
溫書!?冇做過囉..
都冇呢個心情呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈好嬲自己成日話要點要點
偏偏自己就做吾到
真係煩 好羨慕個d成日都溫到書既人呀
Posted at 2008-11-09 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]