|
|
2006 年 4 月 20 日 星期四  |
| 同人煲粥..... |
分類: 未分類 |
今日.....同人傾電話傾左好耐...
佢就係曾美樺....
講左差吾多3,4個鐘到 =.=
講左好多野
當然有講起到講心事la~
大家又到講xxx
好吾想提起佢 >3<
唉.............
聽日要返學la~~
d 功課好似仲未做完=.=
吾知係吾係......
好似係...又好似吾係
都吾明點解.....
快樂既日子過得特別快....
係時候又要返學la~~
食la~
我呀妹同人傾電話....($%#*&@$%$%)
我仲未同人講完ar~
吾俾我同人傾...
人地打入黎...
佢又吾聽...
一係就同人地講....
"你遲d打黎"
點算ar~ =.=
|
« | 565 | 566 | 567 | 568 | 569 | 570 | 571 | 572 | 573 | 574 | »
|