玲玲._.v
我有著你 任何地方都有力氣
你令我任何事都撐得起
歡喜與悲 全部刻骨銘記
挽著我也是你手臂
感激因你 未來日子依靠著你
你就似養份與空氣
來日記起 再說到下世紀
也依然記得起 多得你
ling06271995
暱稱: "ヾ玲玲._.v
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
`-★4444444444444444...
`-
`-C.C.Y I l0vE y0u(k...
`-
2010-10-12
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 663
今日人氣: 2
累積人氣: 14522
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 8 日  星期四   寒冷


記左兩個缺點=.=" 不滿 分類: 未分類

今朝一早個囡打比我
話黎我屋企..
黎到之後我地好早出門口
平時我7:45先出架!!
今日撘七撘八就出左
因為要見miss
返到學校
我地啦啦聲
上去廁所夾頭髮(第一次咁乖= =)
夾完去搵miss..
見到miss之後..大鬧
話我地遲到
罰企半粒鐘..又話咩第一個鐘聲上得去
第一個鐘聲響左我地咪上左去課室lo
上到去冇人鬧咁咪除左D夾lo
點知佢冇神神上左黎又閙= =
因為佢叫我地企半粒我地企左一陣
仲要冇夾頭髮
跟住缺點兩個= =
又落番下面企番半粒
企完走人
上番去上堂
小息又見佢
放食又要見
唉.....
真係要轉校丫!!!
再留係e間學校真係人都癲丫~
決定轉校啦我..
聽日死期又到
一日三次
連續兩個月lo-.-"
係人都死la
唉....吾講啦-.-"