今朝一早個囡打比我
話黎我屋企..
黎到之後我地好早出門口
平時我7:45先出架!!
今日撘七撘八就出左
因為要見miss
返到學校
我地啦啦聲
上去廁所夾頭髮(第一次咁乖= =)
夾完去搵miss..
見到miss之後..大鬧
話我地遲到
罰企半粒鐘..又話咩第一個鐘聲上得去
第一個鐘聲響左我地咪上左去課室lo
上到去冇人鬧咁咪除左D夾lo
點知佢冇神神上左黎又閙= =
因為佢叫我地企半粒我地企左一陣
仲要冇夾頭髮
跟住缺點兩個= =
又落番下面企番半粒
企完走人
上番去上堂
小息又見佢
放食又要見
唉.....
真係要轉校丫!!!
再留係e間學校真係人都癲丫~
決定轉校啦我..
聽日死期又到
一日三次
連續兩個月lo-.-"
係人都死la
唉....吾講啦-.-"
|