我係米變左a.....
我自己feel到自己開始變緊............唔通我又做錯左野a??
有冇講俾我聽a...
我唔明a....點解a莊好似唔鐘意我a..
成日鬧我ge???? 可能我真係又做錯野掛..........
但有冇人可能同我講a???
我唔人知a.........................我唔再想失去朋友a,,
有冇人可能同我講a???