| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
| 2007-06-21 |
分類: 未分類 |
你成日都鬧我,但我唔係一生出黎就俾你鬧家,,係人都有做錯ge時候,係人都會有人憎ge時候..睇你識5識處理姐,,雖然我知我自己成日冇理人地ge感受去講野,做野,,,hurt親人都唔知咩野事,,同埋
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
但尼d都係過去左ge事,如果只係識得睇人ge過去做錯ge野,唔睇將來ge話,,就算戈個人點變番好ge話你都唔會知啦,,雖然我做錯好多野,但又米死人放火咁大鍋,,係我米做錯咁多野ge時候,我會去修改,,唔想到時先後悔,,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
請你唔好再唔俾機會人就去鬧人啦,,*(我知機會係自己攞ge,,但都俾下機會人啦)...
錯就要認,,連認都唔認ge話..佢真係好錯囉,,,
|
|
|
*, 斯 )) 於 2007-06-22 07:20 PM 發表:
人係要做輕鬆啲,,
你淋到甘既樣都矛計,,
點解係要淋到甘複雜,,
你淋到簡單d就吾會甘既樣,,
吾好成日話人淨識睇表面,,
其實,,睇表面既人先係最容易得到快樂
人係從表面睇先 ,, 但時機1到,,
就會自自然然甘,,睇到內心,,
吾需要刻意甘睇內心,,
你1刻意睇內心,,
通常,,都係最容易得到傷心,,
吾好成日話冰個冰個點吾好,,太單純果啲,,
個個人都有吾同既獨特之處,,
真心既fd,, 其實係矛住定左,,
但都吾需太刻意去尋找..
時機1到,,就會出現,,
你對每1個人,,
都用反同樣既對待,,
就會自自然然時機出現左,,
你都搵到你真心既fd,,
lee啲野,,係你吾起我身冰學到,,
但吾知對你有矛用,,
同埋,,我已經對你矛晒憎恨,,
因為起lee段期間,,學識左好多野,,
你想搵我果時,,我屋企電話可以歡迎你,,
因為手提矛錢,,呵呵,,
|
|
|
瑩 於 2007-06-21 09:16 PM 發表:
|
|