今日,,同a魚出街,,陪佢搵工做a,,,之後番左屋企,,去左一個有好靚風景睇ge地方,,又諗下自己d野,,
諗a 諗a再諗a,,發覺自己原來做錯好多,,但又唔係殺人放火咁大喎,,只係自己有時做ge野,講ge野唔用腦,,係冇形空氣中,不知不過地hurt親身邊ge人..d人憎我同埋d人唔理我係有佢地ge道理,,,,
之前ge我仲會諗..朋友ge定義係咩野尼??係米朋友做錯野就要唔理我尼??又會諗係人都有做錯野,點解d人唔俾機會就要鬧我尼??
其實只係自己一直俾借口自己,,唔想改姐..但當我真係咁諗清楚,原來原來我一直咁hurt親人,,d人俾我冇形下咁受都傷害,,其實我真係有成日闖喎,,令到d人好痳煩,,又會搞到自己好燥a..
尼d係事實ge,,,鬼叫自己做事之前唔用下戈腦去做野啦..次次都會後悔後悔再後悔,,,,,可能尼d一個階段啦,,俾自己實踐下,,
希望自己唔好再唔好腦去做野啦,,尼個都係我尼個暑假短期來ge目標,,,唔好再hurt親人拉..
=口=
|