Lowian & ling.s
我只想令你開心..你開心我就開心...唔需要問物野,,開心係雙向.
你開心帶動我快樂....我的身邊快樂~
期待有一日給你發現我的心意!
你什麼時候會留意尼?
ling1992129
暱稱: ling鈴豬~~~
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-05-08
原來我是靜靜長大~
你忙了,我悶了,,你要加...
鄭小恩....大傻瓜
2010-03-30
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
ma 子......**
璇璇
明明**+
林之肯
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 37
今日人氣: 39
累積人氣: 1423
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 24 日  星期日   晴天


2007-06-24 分類: 未分類

今日,,同a魚出街,,陪佢搵工做a,,,之後番左屋企,,去左一個有好靚風景睇ge地方,,又諗下自己d野,,

諗a 諗a再諗a,,發覺自己原來做錯好多,,但又唔係殺人放火咁大喎,,只係自己有時做ge野,講ge野唔用腦,,係冇形空氣中,不知不過地hurt親身邊ge人..d人憎我同埋d人唔理我係有佢地ge道理,,,,

之前ge我仲會諗..朋友ge定義係咩野尼??係米朋友做錯野就要唔理我尼??又會諗係人都有做錯野,點解d人唔俾機會就要鬧我尼??

其實只係自己一直俾借口自己,,唔想改姐..但當我真係咁諗清楚,原來原來我一直咁hurt親人,,d人俾我冇形下咁受都傷害,,其實我真係有成日闖喎,,令到d人好痳煩,,又會搞到自己好燥a..

尼d係事實ge,,,鬼叫自己做事之前唔用下戈腦去做野啦..次次都會後悔後悔再後悔,,,,,可能尼d一個階段啦,,俾自己實踐下,,

希望自己唔好再唔好腦去做野啦,,尼個都係我尼個暑假短期來ge目標,,,唔好再hurt親人拉..

=口=






訪客留言 (返回 ling1992129 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]