|
|
2009 年 1 月 10 日 星期六 
| 1/9(補) |
分類: 未分類 |
今日
第一日
考試
考中文同電腦
琴日溫
到3點幾...好眼睏
好彩有奶茶飲^ ^
中文
作文...亂咁作
讀本...唔夠時間 冇左20分 >.<
聆聽...冇心機
電腦
算ok..
放左學
去左food court
之後去左
xx家玩
|
| 發表時間:2009-01-10 10:41 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx~ Posted at 2009-01-13 06:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
AmY_Yi 於 2009-01-12 08:47 PM 發表:
`c0mM3Nt;)
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-01-12 10:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yuyuld 於 2009-01-12 08:26 PM 發表:
Cm F0r y0u"♥}
|
|
|
yuyuld 於 2009-01-12 08:26 PM 發表:
Cm F0r y0u"♥}
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-01-12 10:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-01-11 09:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
cm~ Posted at 2009-01-11 09:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-01-10 05:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-01-10 05:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-01-10 05:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|