|
|
2009 年 2 月 17 日 星期二 
| 2009-02-17 |
分類: 未分類 |
今日
聽書同聽書
不過
因為中史
太悶
所以睏左一震
放左學
冇友誼賽打...
同女乙打
我地個個因為
唔想跑
所以個個都
好努力打波+叫
|
| 發表時間:2009-02-17 10:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
AmY_Yi 於 2009-02-18 12:12 AM 發表:
c0mM3Nt;)
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-02-18 07:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-02-18 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|