|
|
2009 年 4 月 16 日 星期四 
| 2009-04-16 |
分類: 未分類 |
今日
放完假
番學lu
好眠睏丫...
派卷
中史...83分 進步左10幾分丫 ^ ^
中文...75分 ok 啦
數學...75分 尾10名.要補底>.<
英文...68分 退步
科學...73分 唉...又退步
通識...39分 錯左好多唔應該錯既野丫
我睇離
要係考試認真d溫書先得
雖然唔係太差
不過我要全級25名內的...努力讀書!!!
放學
去禮堂...練舞 累><
|
| 發表時間:2009-04-16 09:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx Posted at 2009-04-17 08:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
LCH520 於 2009-04-17 07:44 PM 發表:
cm=] 練舞要加油喔!
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-04-17 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm cm cm cm cm cm cm cm cm cm cm cm cm
|
網主回覆
thx Posted at 2009-04-17 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-04-17 08:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
AmY_Yi 於 2009-04-16 11:47 PM 發表:
c0mm3nt;)
|
網主回覆
thx Posted at 2009-04-17 08:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-04-17 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
好羨慕你有得練舞, 我同毛毛都無得在練舞住, 所以你地一定要努力練舞牙, 順便練埋我同毛毛果份牙;P
|
網主回覆
55...知道 Posted at 2009-04-17 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx~ Posted at 2009-04-17 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|