|
|
2009 年 12 月 25 日 星期五 
| 2009-12-25 |
分類: 未分類 |
聖誕節 快樂!!!
今日
同老公
去觀塘 唱k
點知冇身分證
等既時候 見番個小學同學
之後
去apm 行+食野
撞到ar朱同鄭bo
番po lam
去食雪糕
去冒險樂園玩=]
************************************************
玩左好多公仔番離丫!!!
|
| 發表時間:2009-12-25 09:18 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 357 | »
|