|
|
2009 年 5 月 26 日 星期二 
| 2009-05-26 |
分類: 未分類 |
今日
p.e
上理論課
ok 好笑~
放學
數補
之後
同老公
去拎con
去左老公屋企
以家越來越唔想番屋企
唔想再同你地嘈
知唔知好煩的!!!
|
| 發表時間:2009-05-26 12:12 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | ... | 357 | »
|