|
|
2009 年 2 月 27 日 星期五 
| 2009-02-27 |
分類: 未分類 |
今日
仲未痛好>.<
上堂
冇咩心機..
多數係到sleep
放學
去左探熱
又冇發燒...37度
5點到
去左排球隊
跑一個圈都唔掂 = =
芳姐
話我有d發燒
叫我休息下
冇得落場... ><
|
| 發表時間:2009-02-27 08:57 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 280 | 281 | 282 | 283 | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | ... | 357 | »
|