|
|
2008 年 12 月 29 日 星期一 
2008-12-29  |
分類: 未分類 |
今日
同左ar岑
去睇荒失失奇兵2
ok la...
只係冇.1咁好笑
不過都係咁鐘意
毛毛...好得意^ ^
睇完戲
去左food court~
食野
之後
係商場遊=.=
見到ar囡...王一梅^ ^
8點到
陪ar媽
落街
買狗零食...
行到隻腳好痛ar>.<
|
| 發表時間:2008-12-29 09:42 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | ... | 357 | »
|