|
|
2008 年 11 月 11 日 星期二 
11/10~11/11  |
分類: 未分類 |
10號
今日請假
因為太婆離世 
要去「守夜」
冇番學
但係我好想知
自已測成點...多數都唔掂
10:30
番去ar婆屋企
睏唔著
好多貓毛...鼻敏感
****************************
今日8點
去左食早餐
之後再去紅磡
再去TKO 墳場
整太婆土葬d 野
整完
去油塘酒樓
食野
之後番屋企
本來諗住睏
點知都睏唔著>.<
|
| 發表時間:2008-11-11 09:02 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | 346 | ... | 357 | »
|