|
|
2008 年 7 月 18 日 星期五 
| 2008-07-18 |
分類: 未分類 |
今日
ar shui 話去溜冰
咁我就叫左 歡歡同珮珮
以珮珮就叫左佢個fd『男』
覺得怪怪地...咁多個女仔得一個男仔
仲要係唔多熟
本來叫ar fi一齊嫁
點知佢尋晚ar fi好夜先睏
冇精神...冇去到
去到mage box
原來 歡歡同珮珮 and珮珮個fd
未食野
咁我地一齊...去左太興食野
3點我地去溜冰lu
今日唔係好多人
but都好好驚...因為
我完全唔識溜冰
初初有珮珮個fd幫我...都ok既
but內左...覺得佢有d煩 ^ ^
因為佢成要我出去溜...but我又唔係好識溜
今日我跌左3次到...對我完全唔識溜離講ok la
但係有一次跌襯個patpat...好痛ar
but我隻腳做左咁運動...都唔覺得累(真係奇怪)
ar shui好勁一次都跌過
歡歡同珮珮因為佢地...識溜滾軸溜冰
所以都學得好快
但係我就學極...都唔多ok
可能因為我成日...驚會跌襯



|
| 發表時間:2008-07-18 09:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | »
|