|
|
2010 年 10 月 11 日 星期一 
| 2010-10-11 |
分類: 未分類 |
忍耐是唯一
我可以做.....
錯了什麼連自已也不知
是我太蠢吧.
今日
上堂
成日都好眼睏
bio 冇聽書
番屋企又要溫番 
今日帶左條魚番去
同夢儀一齊拎左去食飯
{要換番個細d既銀包先得}
|
| 發表時間:2010-10-11 10:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 357 | »
|