| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 10 月 8 日 星期六  |
| ....今日開心左好多~GOOD |
今日九點幾起身..開電腦,幫石頭做左件好事..跟住11:10出左去~同豆釘嘉琪同埋佢地個fd肥狗一齊唱k..唱到差唔多完..威爺同埋佢個fd牙恆入左黎我地間房,原來佢地今日都唱k,豆釘同威爺合唱,我同牙恆合唱..唱得麻麻地..今日都玩得幾開心!唔錯唔錯>3<唱完之後,牙恆同佢d fd走左..威爺同我地一齊去食野...好好味牙..不過已經比蚊針左幾下..痛死我啦..豆釘又蚊針.慘慘##我地去影貼紙相..跟住威爺同肥狗走左,得番我地3個..今日影貼紙相都影得幾靚..LOVE*我地睇番以前d相一路睇一路笑...笑死我地..超痛..第一次笑得甘盡興@我地坐左公園到..甘岩見到肥傑= =跟住有個小朋友玩玩下滑板車"線"底,好慘牙,但係我地係度笑..好衰..本來諗住上威爺屋企..佢唔得閒.結果去左嘉琪屋企..我地3個知道左一件天大的好事,簡直要開香檳慶祝...呵呵^.^我坐到8點幾番屋企..同周琪佢地玩MSN and傾電話..>3<
|
| 刊登時間︰2005-10-08 10:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 7 日 星期五  |
| !你為何常提及她 將我亦完全忘記吧* |
今朝一起身..雙眼起腫又痛,因為喊過關係..約左yammi..搭505果陣..迫到死..格車去到山景果陣,我已經發覺有個人望左我好耐.我望過去果陣,原來果個人係牙倫..超好笑..我打比yammi同佢講,點知牙倫知我打比yammi,專登打比yammi!玩電話= =我同yammi一齊係良景到行番石排..今日上ART果陣,我又無lala喊,好彩chami係我隔離哄我,叫我唔好喊~MISS又問我發生乜事,同MISS講哂..thx chami>3<周琪唔好唔開心牙,知道嗎?周琪佢地去左元朗先,到放學果陣我同yammi用超快速到去左yammi屋企換衫..而班男仔就係m記食住野等我地!到我地搭車果陣..佢地見到有505,拿拿聲,嘟八達通上車..明蝦我同牙倫要噤飛,唔等我地..結果我地去左搭的士入元朗..唱k果陣..我地甘多個周圍走,玩得都幾開心^.^跟住我地d女仔去左影貼紙相..班男仔就係出面等我地~!影完之後,我地去左B仔食野,我冇食到,因為我唔肚餓##食完後,周琪石頭chami係元朗行街,我同yammi同埋班男仔走左..經過m記果陣見到美容班果個助教MISS,MISS淨係見到我..都話MISS愛我嫁la..哈哈..返到良景..去番yammi屋企攞番d野,牙倫就出面等我..跟住我地搭的番屋企,thx牙倫陪我番屋企..好兄弟 |
| 刊登時間︰2005-10-07 10:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 6 日 星期四  |
| 終於忍唔到....!! |
今日一起身就比人罵,搞到成個人都好down..跟住就番左學啦,約左yammi係石排等,yammi落車,果陣甘岩見到肥旦...番到學校..本來都冇乜野~但係去到lunch果陣..鬧到我好想喊..結果我最終卜左係yammi膊頭喊左出黎..搞到yammi膊頭濕哂..唔好意思牙..多謝你地安慰我>3<thx!放學上美容班,我超留心,仲好積極甘答問題,唔知點解~美容班放左之後...我yammi石頭周琪去左建生食野,甘岩撞到美容班果個助教MISS..超令女>3<番到屋企之後,有d親戚黎左我屋企..佢地問我點解成日同牙爸牙媽嘈...叫我包容佢地..唉,講講下搞我喊左出黎..又喊la我....講完之後...喊哂出黎..搞到超眼訓..所以去左訓覺~! |
| 刊登時間︰2005-10-07 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 5 日 星期三  |
| ~好迷網~ |
today!今日番學都ok開心,因為同yammi一齊番學...今日又要上膳宿堂啦,熱死人= =自己心情又唔好..成兩堂幾都黒口黑面@不過算la..放學後,同周琪石頭去左大興食野!飽飽牙>3<之後去左搵豆釘傾計..同佢傾計好舒服牙..之後威爺打黎搵豆釘..佢兩個坐係公園到傾計,而我就打左比慧慧,問佢仲有冇事...最憎d人橫刀奪愛..好cheap..我走果陣,甘岩見到威爺,跟住我地傾大家讀咩科等等..發生左一d攪笑的事!! |
| 刊登時間︰2005-10-06 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 4 日 星期二  |
| ~至少#還有你!! |
今日..係起身之前,我發左個夢"超現實囉,嚇鬼死我>.<又係如常甘樣番學..今日lunch會計本來要背默..但係我同周琪好乖甘無去到..因為我都唔識..唉..開始覺得自己真係好冇用..好憎自己,又好想喊啦,不過我會忍..放左學之後,唉..我淨係記得我自己去左揾豆釘,次次見親佢都唔覺佢唔開心..佢就好啦,我都想好似佢甘!!唉..跟住又係自己番屋企..又係行番果條路~次次行果條路都覺得好鬼驚..因為又黑又暗,仲要比d貓嚇餐死!真係可憐>< |
| 刊登時間︰2005-10-06 08:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | » | |