勁耐冇打過lu...
個排太忙了,,[因為要打機]
今排冇打機...d新game又勁無聊喎,,=3="
所以咪得閒d,,
前幾日,,我同ting 去左新都城..
行經寵物店,,比佢講多兩講...就買左隻倉鼠..=口=
咁就大鍋喇---!
呀媽唔比帶返屋企..
就放左係我家姐個fd 屋企"借宿"...= ="