終於考完家政lu,,
都ok喇,,好過尋日過d =]
但都入到口既,,=3=
黎黎同ting 佢地煮雞翼,,幾好味..haha
我食左兩隻...
希望下次煮得好味d喇,,
下午有d"正"野睇,,@@
睇某人打排球,,勁好笑...
放左學就同wing 王昕 仲有ting 去左m記,,
食野,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
食完當然係返屋企喇,,哈哈
今晚又有得睇《逃》,,,
好好睇呀!!