今日,,差d唔記得左打日記tim
今日真係太多野做喇,,岩岩c做左小小功課
我今朝同我家姐去左睇死亡筆記....
勁好睇呀...
but 戲院d冷氣勁冬...
睇完戲,,我2:00左右就要返學lu
都唔係好悶,,時間過得好快....
放左學,,就同我呀媽去左買衫,,因為我下星期要去"飲"
唉...唔講住..睇下電視c
886
=-=v