| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 10 日 星期二 |
 |


|
|
●*.'笑死我〞*/'
 |
|
今日一返到去見到黃太***唉有d煩囉佢**F.1 d野都唔關事啦<<都要我搵佢地))))上完3樓冇哂d f.1.. .*咁我咪落返2樓囉''之後咖哩佢地話f.1未返///我勁冇奈囉***之後考科學]]]乜都唔識;;''半粒鐘到啦就開始訓考考豬啦^^唉今次唔洗指意考到頭10名啦><仲衰過上次牙!!之後放學返返太和,,,中芷去左my home'''12點到啦::我地就出左去啦\\我地過左大中行街<<之後1點幾牙雪都黎埋***過到3點返返太和接中芷牙妹**之後再去好好食甜品.. .*好味到kaka/\/\''之後返返太和坐,,,,牙雪做左一樣好好笑既野囉)))過多陣牙雪走左”我同中芷係細公坐]]]坐到6點幾就走啦///返到home等8:30because我叫左媽咪幫我買6合彩""屌冇一個字中><正仆街黎嫁,,,等我星期四未黎過***如果我中左有幾百蚊牙^^fd子一定有
jackso既哈哈....


 |
|
刊登時間︰2006-01-10 09:39 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
|
|
牙雪.. 於 2006-01-11 09:32 AM 發表:
嗚..
痛到我死呀.
幾經辛苦先返到屋企呀..
2+仲痛緊呀/
|
網主回覆
哈哈**如果我係你我一定喊牙...
ka|<a/\/\ Posted at 2006-01-21 12:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
中 芷﹏** 於 2006-01-10 09:53 PM 發表:
今日牙雪好慘呀!!不過又好好笑喎)))
而...你買6合彩丫﹏++
唔中唔洗咁灰" "
下次再買過囉!!
不過你要買24號嫁_
因為我係24號//嘻嘻|||一家中緊呀
|
網主回覆
係牙***
唉...*唔好提啦><
好牙'' Posted at 2006-01-20 11:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|