今日好似平時一樣,,都係7點4起身""跟住等L,,佢超耐囉...不過算**
跟住L就到油塘,,我地跟返學~~跟住我家姐早會上左去**
我地係到睇書..L坐左我前面囉....跟住F.4 D人未上去..
呀銘同我揮手,,超無奈囉..跟住今日屌肥西,,因為人地話佢爆野""
跟全第2個小息比人叫咪上去.我同嘉嘉都聽唔到,,跟住人地講比我地聽到!
有人叫我地...我冇啦啦比人屈,,話我打人囉...屎忽鬼囉**
跟住遲到留堂,,我同嘉嘉入左去..跟住我家姐入''跟銘都入左黎!!
唉,,我就係到抄書...跟住嘉嘉同我做工課,,作句唔識,,我家姐叫L同我作""
L唔幫...我家姐叫呀銘,,佢話唔識..跟住我叫佢同我做...叫佢聽日比我''
L超衰喎,,冇啦啦同我家姐講今日呀銘同我揮手..超無奈:::...
跟住嘉嘉要見家長!!!跟住佢哭..><""跟住我家姐同L留係學校*
我自己走先,,跟住返屋企訓教~∼~
|