>/\<
我想請問各位相唔相信有鬼既事,其實我想講比你
聽真係有鬼架,你地唔好以為我講笑啊>-<,係真架,
你地聽我講完就知架啦,我念到有ge年架啦,大約4年
前到,我啊媽以經有5個月既bb啦,我聽到不知ge開心
啊,有一日,我啊媽同我講個BB死左,但係啊媽哭都冇
哭過,但我就足足哭左x日,事情發生啦,從戈日開始,
我好似比鬼呀床>/\<,我合my眼想訓既時候,冇啦比
我睇到BB既野,耳仔又聽到d BB既哭聲,想叫又叫唔
到,想玉又玉唔到啊,自從過次我就好驚啦,跟主唔係
發生過一次,係好多次架啦,琴日我又係緊啦.
我啊媽衣+有左2個月啦,可能7,8月出啊.
想知多D緊足睇我QOOZA.
PLZ CM 88!~>V<
|