|
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
|
2006-08-09 |
|
今日好開針針ar..........becoz約了Gladys.....Mavis....Karen去大中食飯........很久不見[[其實只有一個月.....但對我黎講....已經好耐....]]食完飯後......去影貼紙相相.......有一張勁似一家人ga.....我地擁抱在一起......warm warm的.....^^之後就係剪相ge 時候見到Anson同李穎楠.......say完hi就走了.......我地就行下街.....行到咁上下....就走lu'''`我地傾好係16號去睇戲戲.......死亡筆記哩......正正正!!
注意.:有背景音樂lu~
|
|
出版︰2006-08-09 03:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
|
2006-08-08 |
|
今日好無聊咁渡過下午......就係係到煲一隻舊碟----《朱古力獎門人》.......幾好睇ge.......
唉....好期待快D出街ar!!!
|
|
出版︰2006-08-08 02:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 8 月 7 日 星期一  |
|
2006-08-07 |
|
今日出了大家樂食lunch.....跟住去零食物語買D野.......又去借兩隻碟返屋企睇.......消磨時間.......好野!!16號有得出街街.....不過吾知去睇戲定''留''冰.........[[煩老ing.......]]
哇!哇!哇!冼PAK Hin上DADA DEDE跳Jazz.....係一D佢認為係Jazz既Jazz=v=''`
詳情.:http://www.youtube.com/v/k0jy5_K09KU <----錄by::Joan.....~~
|
|
出版︰2006-08-07 07:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 42 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|