|
2006 年 6 月 29 日 星期四  |
|
未考完,,先興奮*** |
|
哇哇哇~
就快考完試la...兩個幾星期ge考試就快game over~~
Hapi
諗起聽日可以去街街,,睇戲戲,,,呵呵呵~
but我吾想某男仔去ar!!!=o=
但阿茄已經叫佢...唉....
聽日最後一科::history~(等我去解決la~)
萬分期待明天的來臨....
搵到一幅圖,,好型ga~~

|
|
出版︰2006-06-29 03:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 6 月 28 日 星期三  |
|
2006-06-28 |
|
金日考了BK and Eng Dict,,,
ok咁la''''
放學之後,,同ar茄,,范琪,,天天去M記食野..
挻爆笑呀!!~
跟住去行一陣街::大眾,,專賣cute野ge地方...
then去搭車車,,,
but落車時,,,我後面有個男人係咁貼埋我到,,,
我係咁迫前,,
我前面ge范琪feel到咩事,,
就比D位我行,,(thx 佢)
果時超驚~~ 媽~~~
返到屋企玩電腦,,
一路玩..一路同Gladys傾電話
寫Qooza...搵素材..
so無聊lo我...><
P.S::ar哥好番喇,,,good~~
|
|
出版︰2006-06-28 02:55 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
|
無奈~ |
|
金日如常!!
6:00a.m起身>>溫書
係吾係好乖呢?!(汗'''')
金日自修堂,,
後面條友好凡ar~
係咁踼我張''登''...=w=
無聊ar!!!!!!!
Geog...有少少吾色(1至2題到)
聽日考BK同Eng Dict,,
E+重未溫,,,點算好??
爆驚炒lo'''
頓時覺得自已好失敗ar....
你ar...吾好咁賤la...
我嘔lo見到你...
小學時候睇錯你lo....
你E+變到咁..
對你徹底失望....
金日搵了幾個鼠標,,
so cute~
第1彈:奶咀BB (令ma??)
金日激了阿茄,,,
好吾開心...ofcoz同佢道歉la~
吾通有錯吾認咩,,,
sorry ar~阿茄>,<
小蘭開金口ar!!
hapi**
|
|
出版︰2006-06-27 11:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|