2009 年 9 月 18 日 星期五  |
| 2009-09-18 |
分類: 未分類 |
陸運會好鬼熱
1時跳森巴舞1時唱廣告歌xd
kai俐話會幫我編企鵝舞^^v
之後去買野飲.
點知唔比帶番觀眾席.樣衰/_\
所以同leewing.kai俐死咁飲.
諗起就白痂XD
|
| 發表時間:2009-09-18 10:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
不知幾勁XD Posted at 2009-09-21 08:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
企餓>企鹅舞係.....(怕怕...) 期待你既企鹅舞@@
|
網主回覆
Kai俐編完跳比你睇xd Posted at 2009-09-19 11:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你是誰-3-? Posted at 2009-09-19 11:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
WO~~~ KAI li & fatfat yoyo!!
|
網主回覆
woo~~
Penguin & w2n yoyo XD Posted at 2009-09-19 11:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thz=] Posted at 2009-09-19 11:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kai子.. 你有玩Qooza架~! 我依架先知咋==]]
|
網主回覆
我唔係kai子-3-
岩岩開炸. Posted at 2009-09-19 11:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
傻子-___-` Posted at 2009-09-19 11:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-v-''一起森巴舞 ..撥走不滿. 發泄發泄你苦悶=] 你呀- -'' 做咩尼我blog吾留cm- -'' kai俐話幫你編企鵝舞??? 你信佢呀?? 幫你編到你o嘴- -'' 飲左咁多可樂.. 各左屋企柯到我死- -'' cm 比你^^
|
網主回覆
留左cm啦.
支可樂真係...........-_____-` Posted at 2009-09-19 10:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我想加你嫁.
但hand機-_- Posted at 2009-09-19 09:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
當然xd Posted at 2009-09-18 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|