今日本身約加瑪2點半
BuT 我要去親戚屋企拜年然後要依完飯先得
所以到左晚上7點先搵佢
去到佢屋企樓下見到彬彬同爆牙[佢地去下環街}
因為佢仲味整好sO上左佢屋企坐
佢整好喇!我右唔想走喎!!睇埋戈個{不打自己人〕先走
去左漁人碼頭行花市 ... ...
加瑪買左一把超大gEe刀..........\
揸住把刀成個傻仔咁/\/\
行左一個中到就行路去龍苑m記食BuT太多人喇
sO去左我屋企附近戈間食
11點坐左係到
的答 的答 的答 的答 的答〔時間一秒一秒咁過左去〕
我地竟然坐到0神4點囉!!!
真係chi 痴地丫???
|